Pomoc i często zadawane pytania

Wpisz swoje pytanie aby sprawdzić czy już mamy na nie odpowiedź

Rezerwacja
Co w momencie, gdy Organizator anuluje moją rezerwację?

Taka sytuacja zdarza się bardzo sporadycznie, jeżeli jednak będzie miała miejsce, otrzymasz pełny zwrot kosztów.

Nie musisz się bać o swoje pieniądze, ponieważ będą one przechowywane bezpiecznie w naszym systemie, aż do momentu realizacji oferty.

Wybierając opcję zwrotu, cała kwota zostanie przelana na Twoje konto. Pamiętaj jednak o tym, że pomimo tego, iż cały proces w naszym systemie odbywa się natychmiastowo, Twój bank może potrzebować więcej czasu na przetworzenie transakcji.

O anulowaniu Twojej rezerwacji przez Organizatora, zostaniesz powiadomiony mailowo oraz na swoim Profilu.

Należny zwrot, zostanie przekazany na Twoje konto, taką samą metodą, jaką wykonałeś płatność za rezerwację.

Nie znalazłeś odpowiedzi
na swoje pytanie?

Zadaj pytanie w dziale pomocy technicznej.

Zadaj pytanie
Wybierz tematykę Twojego pytania:
Przykład
Zapisz się na newsletter
  • Bądź na bieżąco z ciekawymi ofertami serwisu
  • Poznaj możliwości serwisu Atrakcje.pl
Facebook